۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

اطلاعیه شماره ۱۳ کمیته دفاع از کارگران دستگیر شده مهاباد – در محکومیت احکام صادره توسط شعبه اول دادگاه انقلاب مهاباد

 در فروردین ۲۲, ۱۳۹۳

جنبش کارگری ایران در چند سال گذشته برای احقاق حقوق کارگران با فرازو نشیبهای فراوانی روبرو بوده و سرمایه‌دران همراه با حامیانشان برای سرکوب این جنبش  با هر وسیله ای که برایشان مهیا بوده، از جمله تهدید، احضار، اخراج از کار،محاکمه و زندان در صدد آن بودند که جنبش کارگری را مرعوب کنند.
اما فعالان رادیکال این جنبش نه تنها مرعوب نشدند بلکه مرتبا” در حال تعرض   بوده و هستند  . روزی را در سال گذشته نمی یابید که کارگران را به جرم دفاع از مطالباتشان به  پای میز محاکمه نکشانده باشند.
در آخرین محاکمه با خبر شدیم که رفقای ما و اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری بنام های هادی تنوند و جمال مینا شیری هر کدام به ۴۲ ماه حبس تعزیری ،قاسم مصطفی پور، ابراهیم مصطفی پور و محمد کریمی هر کدام به ۲۴ ماه حبس تعزیری در شعبه اول دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام عضویت در کمیته هماهنگی و شرکت در مجمع عمومی آن کمیته در شهر کرج محکوم شدند.
کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد ضمن محکوم کردن این احکام ناعادلانه از تمام کارگران و تشکل های کارگری می خواهیم که در مقابل این احکام ناعادلانه سکوت نکنند و به هر طریق ممکن صدای اعتراض خود را به اذهان عمومی برسانند.
ما خواستار آزادی بی قید و شرط  کلیه زندانیان سیاسی و کارگران زندانی هستیم و خودمان را درکنار این عزیزان خواهیم دید.
شماره تماس با سخنگوی کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد، کوروش بخشنده
۰۹۳۷۹۹۶۰۷۴۷


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر