۱۳۹۳ فروردین ۱۷, یکشنبه

اعتصاب غذای ۲۴ ساعته‌ی فعالین کارگری سنندج در حمایت از شاهرخ زمانی


همانگونه که مستحضرید جنبش کارگری و فعالین آن طی سال های اخیر و در سایه ی سیاست های ضد کارگری موجود، تنها به جرم دفاع از منافع طبقاتی خود و دیگر کارگران، مصائب بیشماری را متحمل بوده است.

تهدید، تعقیب، بازداشت و زندان فعالین کارگری و کارگران پیشرو، دیگر به بخشی واقعی از زندگی روزمره ی طبقه ی کارگر ایران در راه کسب منافع طبقاتی خویش شده است. عوامل سرمایه با تأکید براجرای این سیاست ها، سعی در محدود نمودن بخش عظیمی از ظرفیت های مبارزاتی نهفته در درون جنبش کارگری نموده، تا شاید بدین وسیله هرگونه فرایندِ زمینه سازِ حرکت های توده ای و طبقاتی را با گسست مواجه نماید، و با خیالی آسوده به بازتولید استثمار خویش بپردازد.
   شاهرخ زمانی یکی از همین بی شمار انسان های شرافتمندی است که سالهاست به جرم دفاع از حقوق و منافع طبقه ی کارگر ایران در زندان می باشد، و سرافرازانه، زندان را به عرصه ی دیگری از مبارزات برحق طبقه ی کارگر مبدل نموده، و هنوز هم خود را پایبند به ادامه ی همان اصول مبارزاتی طبقه ی کارگر می داند. وی بیش از یک ماه است در اعتراض به فشارهای بیش از حد مسئولین امنیتی، در زندان قزل حصار کرج دست به اعتصاب غذایی نامحدود زده، و اعلام نموده است  تا دستیابی به خواست های خود در پایان بخشیدن به تمامی فشارهای وارده، به اعتصاب غذایش ادامه خواهد داد. که این امر امکان بروز مشکلات بسیار خطرناکی را برای ایشان فراهم نموده، و سلامتی وی را لحظه به لحظه با خطرات جبران ناپذیری مواجه می نماید. 
   لذا ما جمعی از کارگران و فعالین کارگری شهر سنندج، در راستای همدلی و حمایت از خواست های برحق شاهرخ زمانی، کمپینی یک روزه را در پشتیبانی از این فعال کارگری تشکیل داده، و از عموم کارگران و انسان های شرافتمند ایران نیز دعوت به عمل می آوریم که با پیوستن خود به این کمپین، مهری دوباره بر حقانیت مواضع جنبش کارگری و نماینده های آن (خصوصاً شاهرخ زمانی) گذاشته، و با اعتصاب غذایی یک روزه( 24 ساعته)، گوشه ی کوچکی از رزم طبقاتی مان را به نمایش بگذاریم...

تاریخ فعالیت کمپین   سه شنبه 19 /1/93
 مدت زمان اجرای آن: 24 ساعت( از ساعت 24دو شنبه الی 24 سه شنبه  )

کارگران و فعالین کارگری شهر سنندج   16/1/93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر