۱۳۹۳ فروردین ۳۰, شنبه

اطلاعیه شماره ۱۵۵ کمپین برای آزادی کارگران زندانی



شاهرخ زمانی از زندان گوهر دشت به مکان نامعلوم انتقال یافت
بنا بر گزارشات منتشر شده، صبح روز ٢٧ فروردین بار دیگر جانیان اسلامی شاهرخ زمانی از رهبران کارگری محبوب را تحت عنوان انتقال به دادگاه از بند ٣ زندان گوهر دشت به مکان نامعلومی انتقال دادند. این درحالیست که شاهرخ پس از اعتصابی ٤٠ روزه تازه دو روز بود که به این زندان منتقل شده بود. روز ٢٥ فروردین با بازگشت شاهرخ به سالن ١٢ گوهر دشت که خواست وی بود، همبندانش ورود او و موفقیتش را جشن گرفتند و شادی کردند. اما شاهرخ تنها ٣٠ دقیقه در این سالن ماند و بعد به بند ٣ گوهر دشت منتقل شده و مقامات جنایتکار زندان حتی اجازه بردن وسایل شخصی اش را به وی نداده بودند.

گفتنی است که بدنبال اعلام اعتصاب شاهرخ  بخاطر تبعیدش به قزل حصار و در اعتراض به فشارهای حکومت اسلامی بر روی زندانیان، کارزاری گسترده از سوی جریانات مختلف سیاسی به راه افتاد. از زندان بهنام ابراهیم زاده، رضا شهابی و محمد جراحی سه تن از چهره های شناخته شده کارگری از وی اعلام حمایت کردند. تشکلهای کارگری در حمایت از شاهرخ زمانی بیانیه دادند و فشار بر روی وی و زندانیان سیاسی را محکوم کردند. بدین ترتیب بدنبال ٤٠ روز اعتراض شاهرخ و فشار اعتراضاتی که در حمایت از وی برپا شد، او به بند ١٢ رجایی شهر بازگردانده شده بود. اکنون با انتقال دوباره شاهرخ آنهم به مکانی نامعلوم، بویژه با توجه به وضعیت بد جسمانی او بعد از اعتصاب غذایی طولانی و از دست دادن ٢٢ کیلو وزن، وضعیت وی نگران کننده است. با اعتراضی فشرده جلوی این فشارها را بر روی شاهرخ و زندانیان سیاسی بگیریم و خواستار آزادی فوری وی و قرار گرفتن او تحت مراقبت ویژه پزشکی شویم.

شاهرخ زمانی ١١ سال حکم زندان دارد و  در دی ماه‌‌‌ سال ٩٠ بازداشت و برای اجرای این حکم به زندان مرکزی تبریز انتقال یافت. او از آن زمان تاکنون به زندان‌های مختلف از جمله یزد، کرج و قزل حصار تبعید شده است. اعتراض شاهرخ اعتراض به این فشارها است. حمایت و پشتیبانی از شاهرخ زمانی و خواستهای وی اضطراری است، صدای اعتراض او و همه زندانیان سیاسی در سطح جهان باشیم.

 شاهرخ زمانی و همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید فورا و بدون قید و شرط  آزاد شوند.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی
٢٨ فروردین ٩٣، ١٧ آپریل ٢٠١٤


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر