۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم: شاهرخ زمانی وهمه کارگران زندانی وزندانیان سیاسی باید آزاد شوند

صاب غدای طولانی ، جان و سلامتی شاهرخ زمانی را به خطر جدی انداخته است . جمهوری اسلامی مسول جان او وتمام زندانیان سیاسی است . ما همه آزادیخواهان را به دفاع از کارگران زندانی فرا میخوانیم. 

 سرمایه وطرفهای معامله با جمهوری اسلامی نه تنها درغم سرکوب کارگران نیستند بلکه از نگاه سرمایه جهانی  سخت گیری وسرکوب علیه کارگران نقطه قوت جمهوری اسلامی است. وتنها این مشخصه است که ضرورت تولد وحیات جمهوری اسلامی را توضیح میدهد.   
   دولت هار روحانی به نفع هرکس که باشد اما دشمن شماره یک کارگران است .اوهمچون تمام دولت های پیشین درحسرت نیروی کار ارزان  ، سرکوب کارگران را لحظه ای متوقف نخواهد کرد . دستگیری و زندان وآزار کارگران برای جلوگیری از هرگونه تجمع وتشکل کارگری وخاموش کردن اعتراضات آنها به فقر روز افزون ادامه دارد. کارگران با آنکه میلیونها نفزند واساسی ترین نقش را در حیات جامعه بعهده دارند اما در فقدان تشکل واتحاد در حالت تدافعی به سر میبرند. باید برای تغییر توازن قوا از همه امکانات خود استفاده کرد . هرکس که برای آزادی ورفاه میجنگد باید برای تغییر توازن به نفع کارگران مبارزه کند. وقتیکه  فعالین کارگری مورد تهاجم وسرکوب قرار دارند فرصتی است تا همه آزادیخواهان به اشکال مختلف در دفاع از آزادی کارگران زندانی وحق ایجاد تشکل های مستقل از طبقه حاکم به میدان آیند. شاهرخ زمانی و سایر کارگران زندانی چون رضا شهابی ، بهنام ابراهیم زاده ومحمد جراحی و دیگران بیدرنگ باید آزاد شوند .
برای اطلاع رسانی به مردم سوئد وافشای جنایات رژیم در حق کارگران وزندانیان سیاسی ، شورا روز سه شنبه 15 آپریل ساعت 1 درمیدان سرگل پیکتی بزبان سوئدی برگزار میکند . همزمان کتبا به نهادهای ذیربط با جنبش کارگری و آزادیخواهی جهت اقدام احتمالی اطلاع داده خواهد شد.

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی    زنده باد سوسیالیسم

کارگر زندانی  زندانی سیاسی  آزاد باید گردد

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم

www.shora.se     shoraye1@gmail.com    Mobil: 072 837 94 51

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر