۱۳۹۳ آذر ۱۷, دوشنبه

سلسله اخباری از زندان رجایی‌شهر کرج



بهنام ابراهیم‌زاده هم‌چنان در اعتصاب غذا،
بازگرداندن امان‌الله مستقیم از بیمارستان علی‌رغم تاکید پزشک بر عدم توان وی در تحمل زندان،
حسن طفاح در حال مرگ،
قطع کامل جیره‌ی غذایی مفید،
زندانی بیمار، اسدالله هادی در درد و رنج،
شهرام چینیان و زندانیان نظامی هم‌چنان در تبعید


برخلاف ماده‌ی ۲۲ آیین‌نامه‌ی سازمان زندان‌ها که در حالت کلی دخالت وزارت اطلاعات را در امور زندان‌ها اکیدا قدغن کرده است، با هدایت و دخالت این نهاد ضدبشری، در کنار قطع کامل تمام حقوق قانونی، مانند هواخوری، مرخصی، ملاقات حضوری، آزادی مشروط و موردی و تمامی امکانات داخل زندان مانند تلفن، باشگاه ورزشی، این جنایت‌کاران سادیست، بیماران وخیم مانند حسن طفاح را نیز در معرض قتل عمل قرار داده‌اند.
1.  فعال کارگری، بهنام ابراهیم‌زاده که در حوادث پنج‌شنبه‌ی سیاه بند ۳۵۰ زندان اوین، در مقابل خودسری سرکوب‌گران مقاومت کرده و با پرونده‌سازی مجدد روبه‌رو شده و الان نیز به بند ۱ سالن ۲ منتقل شده است، وارد چهارمین روز اعتصاب غذای خود شد و علی‌رغم موافقت مسولان زندان برای بازگردان‌اش به سالن ۱۲ بند ۴، با مخالفت خدابخش، این گربه‌ی دست‌آموز وزارت اطلاعات، هم‌چنان با وضع بیمار در بند ۱ نگه‌داری می‌شود.
2.  بیمار قلبی خطرناک، هم‌وطن بهایی، امان‌الله مستقیم که به تایید پزشکی قانونی قادر به تحمل زندان نیست و با تایید بهداری زندان در بیمارستان بستری شده بود، با دستور وزارت اطلاعات و خدابخش، معاون دادستان، ساعت ۱۲ شب گذشته به زندان برگردانده شد تا مثل علی‌رضا کرمی خیرآبادی و افشین اسانلو عمدا به قتل رسانده شود.
3.  حسن طفاح، زندانی ۸۶ ساله‌ی چپ عرب، به علت کهولت سن و بیماری سرطان خون پیشرفته در معرض مرگ می‌باشد. در حالی که وی طبق قوانین جاری، هم به لحاظ سنی و هم به لحاظ تایید پزشکی قانونی، معاف از زندان می‌باشد. ولی برای نشان دادن درجه‌ی ددمنشی و آدم‌کشی سربازان گم‌نام غارت‌گران میلیاردی ثروت‌های عمومی، برای کشتن و قتل عمد در زندان نگه‌داری می‌شود.
4.  حسن روحانی، زندان‌ها را انتفاعی و خصوصی می‌کند: طی ۲ ماه اخیر، جیره‌ی غذایی مفید کاملا قطع شده است و با کمک اصلاح‌طلبان داخل زندان، کاملا از نظر تغذیه و دارو و حتی نظافت، زندان خصوصی و انتفاعی شده است تا آسیبی به غارت‌گران هزاران میلیاردی نرسد.
5.  اسدالله هادی، که با دیسک کمر و گردن و سابقه‌ی عمل قلب باز، ۲ بار نوبت عمل جراحی‌اش توسط وزارت اطلاعات و خدابخش به تاخیر افتاده است، با تحمل درد شدید در حال زجرکش شدن است.
6.  وحید اصغری که با حکم اعدام ۷ سال در زندان بود، روز ۱۶ آذر ماه حکم ۱۸ سال زندان‌اش در نقض حکم اعدام به وی اعلام شد.
7.  هم‌وطن بهایی، شهرام چینیان و ۹ نفر هم‌وطنان سیاسی – نظامی از جمله، ایرج حاتمی، علی‌رضا فراهانی و فرید آزموده، که با توطئه‌ی اصلاح‌طلبان در زندان به بند عادی تبعید شده‌اند، هم‌چنان در وضع شکنجه‌ی روحی و جسمی قرار دارند.
8.  در کنار قطع جیره‌ی غذایی توسط دولت حسن‌کلید، به دلیل تشدید اختلافات داخی حکومت سهمیه‌ی روزنامه‌هایی که فساد دولت حسن‌کلید را افشا می‌کرد تنها یک شماره در هفته شده است.

۱ نظر: