۱۳۹۳ بهمن ۴, شنبه

آخرین اطلاعیه ها


گزارشی از هفته کارزار حمایت از بهنام ابراهیم زاده
جمعه, ۳ام بهمن, ۱۳۹۳ 
19-b
اطلاعیه شماره ١٣: “کمپین بهنام را آزاد کنید”
١٨ تا ٢٨ دی برابر با ١٢ تا ١٨ ژانویه هفته حمایت از بهنام ابراهیم زاده بود. در این هفته نامه های حمایتی گرمی از اتحادیه سراسری کارگران سوئد” LO” ، اتحادیه سراسری کارگران تونس “UGTT ، سازمان کارگران ساختمانی در کردستان عراق و حمایت شبکه همبستگی کارگران خاورمیانه و شمال آفریقا را دریافت کردیم.  این حمایت ها ادامه دارد.
در هفته حمایت از بهنام ابراهیم زاده همچنین آکسیون هایی در شهرهای لندن در انگلیس، تورنتو در کانادا و گوتنبرگ در سوئد برپا شد. که گوشه ای از تصاویر این آکسیونهای حمایتی را در ضمیمه میتوانید ببینید.
در رابطه با هفته حمایت از بهنام ابراهیم زاده روز ٢۶ دی، به روز اطلاع رسانی وسیع در مورد بهنام ابراهیم زاده و خواستهایش از طریق تویتر و مدیای اجتماعی اختصاص یافت و به این مناسبت پتی شن اعتراضی در حمایت از بهنام و خواستهایش به آدرس های بسیاری تویت شد.
در هفته حمایت از بهنام ابراهیم زاده، برنامه پخش مستقیم کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی که شیوا محبوبی سخنگوی این کمیته، هرهفته در کانال جدید آنرا ارائه میدهد، به کمپین حمایت از بهنام ابراهیم زاده اختصاص یافت و بینندگان بسیاری روی خط آمدند و حمایت خود را از بهنام ابراهیم زاده اعلام داشتند. همچنین یک بخش مهمی از برنامه تلویزیونی  کارگران و یک دنیای بهتر به این موضوع اختصاص داشت.
پخش مستقیم برنامه شیوا محبوبی به مناسبت هفته حمایت از بهنام ابراهیم زاده را در لینک زیر میتوانید ببینید:
شکل دیگر از اعلام حمایت از بهنام ابراهیم زاده در هفته حمایت از او گرفتن عکس و کلیپ در حمایت از وی بود. تصاویر آن نیز ضمیمه است.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
shiva.mahbobi@gmail.com, ۰۰۴۴ ۰ ۷۵۷۲۳۵ ۶۶۶۱
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
shahla_daneshfar@yahoo.com ,  ۰۰۴۴ ۰ ۷۷۷۹۸۹ ۸۹۶۸
کودکان مقدمند
afsanehvahdat13@gmail.com,   ۰۰۴۶-۷۰۲۴۶۸۴۵۴
حمایت کننده:نهاد مادران علیه اعدام، کمیته حمایت از شاهرخ زمانی، فدراسیون پناهندگی در گوتنبرگ سوئد، کمیته علیه اعدام در کانادا، حزب کمونیست کارگری ایران
١٩ ژآنویه ٢٠١۵، ٢٩ دی ٩٣
پتی شن حمایت از بهنام ابراهیم زاده را امضا کنید: http://chn.ge/1xr3BZD
ضمیمه :تصاویری از آکسیون ها و همبستگی  از هفته کارزار حمایت از بهنام ابراهیم زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر