۱۳۹۳ بهمن ۲۴, جمعه

بیخبری از وضعیت بهنام ابراهیم‌زاده پس از ۲۲ روز

خبرگزاری هرانا – باوجود گذشت ۲۲ روز از انتقال بهنام ابراهیم‌زاده به سلول‌های انفرادی زندان اوین از سرنوشت وی اطلاع دقیقی در دست نیست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بهنام ‌ابراهیم‌زاده از پنج‌شنبه ۲ بهمن ماه از بند ۲ زندان رجایی شهر کرج به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده و تاکنون نه اجازه تماس تلفنی با خانواده خود را پیدا کرده و نه ملاقاتی با ایشان داشته است.
یکی از نزدیکان وی به گزارشگر هرانا گفت: «خانواده بهنام هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت وی ندارند و تنها مسئولان به ایشان گفته‌اند که بهنام در بند ۲۰۹ زندان اوین است و دلیل این انتقال را نیز به خانواده وی نگفته‌اند.»
بهنام ابراهیم‌زاده که محکومیت ۵ ساله‌اش رو به پایان است، در رابطه با حوادث پنج‌شنبه سیاه بند ۳۵۰ زندان اوین به ۹ سال و چهار ماه زندان دیگر محکوم شد.
بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری و حقوق کودک در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت. وی در حال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر